rida ut /dressyr/hoppning!

Aaa i dag blev det, dressyr/hoppning/rida ut :P
Var bara 3stycken i dag i ridgruppen så det var riktigt jävla skönt. Vi red till dungen och hoppade lite sen gick vi till försa 1 eller vad den heter och hade ''dressyr'' vi fick galloppera runt där lite så det var najjjjjjjjjjs!!!

Men kände min ganska dum mot mixa... i galloppen så trog och ganska mycket utot så jag var väldigt nära att rida in i en buske... förlåt gumman!!!!!.
MEn annars gick väl allt bra, förutom min hoppsits -_-'''''' har ridigt FÖR mycket Barbacka och börjar nog bli för lång...


Naawwww, från mitt ridläger 2008, hon är så jävla charming!!!! Älskar dig min lilla mini häst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0