MUSik och MUsik och bännu mera.... MUsik ! oCh FiLm

haloooaaa ;D

Nu har våra gäster gått eller mina kusiner som är mycket trevliga (; har ätit för mycket onyttigt *snyft*.
Men vi gjorde inte så mycket kollade på tv firade min farfar som sagt tycker det blev väldigt lyckat ;)

(vänta ett tag om musiken inte kommer :P)

                
- Girls Just            | - Mocking Bird
Wanna Have Fun 
                 
- When I'm gone  | - Du är så fin
             
- Love Child          | - Rap Das Armas

- Ett polis Problem

Riktigt sköön video ;D  spola fram 50 sekunder,
haha så sköönnisch!!!!



Det är sånt hära man vill upp nå med sin ponny/häst äkta vännskap...
En text som hon skrev till videon:

jag tror att jag och min walesisk ponny sto Karin verkligen har starka band ... Jag köpte henne 3år sedan och det ser ut som hon blev misshandlad (ja, hon verkligen var!). Hon ville sparka, bita alla. Och jag var riktigt ung ambicious girlie som vill ha "normal" häst. Jag kunde inte rida honom med ett träns! Och nu? Hon kommer göra allt för mig ... Hon älskar mig verkligen, och jag älskar henne! Men det finns människor som är sååå svartsjuk och de sa att jag är för stort för henne ...och  Det är inte sant-ponnyer är starka.
( alla översatt i något jävla översättnings program xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0