köpt skor plus att gratta farfar (:

taskig uppdatering :/

jag är värkligen skiiiit trött just nu. jag och min familj åkte inte från gästerna som vi var bjudna till fören klockan 24:00...så jag vaknade inte fören så länge sen...
Men det var kul iallafall
jag, amanda och alex spelade Wii och släppte ut deras hamster i en ''spring boll'' såg sjukt roligt ut xD

Men innan vi åkte dit så åkte jag min bror och min pappa för att hämta alla mina skor som jag lagt undan :'D

BILDER PÅ SKORNa

Rosa tygskor ^^



BALLERINA SOM JAG ÄR OSÄKER PÅ OM JAG VILL HA
( KANSKE SKA LÄMNATILLBAKADOM..)


Svarta tygskor :P

Snart kommer min farfar, han fyller år så ska gratta honom :'D Grattis farfar
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hiss eller diss på skorna ^^?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0