?

Jaoo har haft inorm blogg torka, har tagit min energi på roligare saker som tillexempel vara med hanna och clara som jag sov över med från torsdag till fredag
och sen har jag varit med issa resten av helgen och haft utsläpp i sommarhagen :)  stört kul faktiskt.
 
Torsdag...


Drog till Clara och sov över där med hanna också, satt lite vid datorn och clara satte på sina älskade låtar ( komme r itne på vad dom heter just nu ) men hon är helt klart beroende av dom ;O.
Sen fick jag och hanna ett flumm/skratt/konstigt skrattanfall...? o.O

Men jag kom dit sent som vanligt också, typiskt mig elr?
Dagen efter så åkter jag till isabelle.

...Fredagen...Som sagt så drog jag till isabelle klockan halv 12 blev lite sen, men det gjorde ingenting jue.
Då ringe vi elvira så kom hon till sunds :) dom visade oss en skiita kul runda bort till ett sandtag (såg lite ut som en galloppbana) så jävla vackert det var där!
det var en liten sjö i mitten inte alls stor men typ som en liten paddock ;D Helt klar blott men det fanns blodiglar där i så man kunde inte bada -_-''''''''''''' väldigt synd faktiskt!!!!!!
men allt gick jätte bra hjälten skööte sig väldigt bra
inga bocksprång eller något :)  OCH NEJ JAG ÄLSKAR HONOM INTE MER ÄN JASMIN SOM LILLA ISSA PISSA TROR ;) !
men elviras häst var seeeeeeg, när han gallopperade så kunde jag knappt trava för att det gick så lågsamt xD



Skiver om rästen av helgen imorgon tror jag kommer blider då med ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0