gamlt inlägg

Som sagt så sov ju issa hos mig från fredag till lördag, hade väldigt kul. det var flumm på hög nivå ;P käkade frysta hallon. så nu ligger det typ ''hallon-saft'' på mitt golv x)
på lördagen så red hon och jag ner till sandtaget ( lilla gallopp banan som jag snackade om ;D )  och galloperade ett varv och njöt av naturen.
Sen blev det att rida hem, otroligt fina ridvägar!

När vi kom hem så blev det ett värdelöst dressyr pass på volten med hjälten...blev väl lite krock mellan oss han ville åt ett annat håll hela tiden och jag åt ett annat xP så jag lät honom gå till baka till sina kära häst-vänner x)
Blev väldigt mycket fottning med min system kamra ;D

Så nu kommer det en bildbomb




Åhhh jag älskar hennes öron *thihi*


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

på hemvägen i bilen x)  älskar bilden, solstrålarna syns så tydligt (a)

juppe som nu mera kallas för ''monstret'' :P  han har blivigt över social...

Hjälten fjäskar för att få lite gräs av isabelle xD

Finste hästen på Jorden!!

Lilla hjälten

Såå jävla sjukt sööt!! du är min andra del av mitt hjärta...

Han undersöker min kamraväska :P

ruummphhhaa

Jasse visar sina färdigheter i yohga (stavning xD ?)

'' vacker tass'' :P

Min ögonsten! och mitt livets Diamant!

Hjälten ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Gullllllllll-ungen kom ner till oss (a) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0