FLUMMFLUMMM DAGILIDAG x)

Nemen tjenare!!

HAr precis ätit Middag och komit hem från sunds, var där med Isabelle och Tuva :''D hade sjukt kul.
Först red vi långrundan och elvira följde också med på sin häst Pysen :P allt gick bra och min ponny Jasmin var riktigt piggelinooooo och hon bockade och stack i galloppen :''D riktigt kul!!!!!!!!!!!

Men allt gick bra vi byggde även upp lite nya hinder inne i skogen, dom blev hufsat bra tror jag??
Och issa har även tvingat mig och Tuva upp i massa träd så när jag och tuva enterligen kommit upp i ett träd så kom pappa -_-' så vi fick klura ut hur vi skulle komma ner xD!

Men nu ska jag gå och duscha see you later!!!

Tuva-Lisa Tvilligt <3( ''gammal bild '')

Isabelle xD  i vintras tror jag <3
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0