Lyckad men ändå väldigt misslyckad dag...
Seg på blogga ja vet ;D

Men efter att jag åkte till nova och sov där med isabelle så blev det inget inlägg ;D
Men iallafall efter att jag och issa vaknade precis samtidigt för att Novas katt skrämde oss xD Och det vär väldigt trångt att sova
vi drog i hop två soffor :P och efter som en vis person inte kan ligga stila när hon sover så väckte hon mig var timme. Jaja lite kul...
Sen åkte vi till stallet klockan 10 =) och plockade lite grönt gräs till alla hästar!sen började det SPÖ REGNA
(tummen ner för den )
så det blev på med täckena för alla tre hästarna ;D.
OCH KAFFESTUGAN HAR ÖPPNAT :D

jag har även smört Jasmins sadel som blev super mjuk men egenterligen till ingen nytta... när vi kom fram till ridhuset (skulle ha Hopplektion) så från jag inte gallopp på henne för att hon var halt på bakbenen...:''( fan vilken sorg man fick, så jag fick gå runt med lilla henne i ridhuset :'( tycker så jävla fucking synd om henne. så jag vär väldigt dyster på hem vägen från ridhuset. </3

Krya på dig lilla gumman & bli bättre snart! 

En bild på mig och henne från i vintras (:
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0