hahaha

har sätt på min statestik att jag har haft mellan 6-13 unikaläsare, så jag tänkte vara lite snäll att uppdatera.

red på velam idag
och valde då raskal eftersom att vi skulle hoppa men det var typ så hääääääääääääääääär nära att jag fick rida kakao :o
jag var  kortas i gruppen och valde den största hästen HIHI, då tyckte carro (hon som ropar upp )
att jag kunde rida kakao eftersom att jag var kortast i gruppen...
hesten jag red, inte jag som rider på hnm xD men de är jag som fottat :P

....men sen skäde det ett mirakel så hon öppnade hexxan och strök kakao :D yeeey!
så alla blev glada?

pallar inte skriva om lektionen men vi övade på följsamheten över en liten stutts. Gick helt okej men han var ganska seg, antar att jag inte väckte hnm ordenkligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0