idag hare hänt

mycket...
åkte först till Ronija & tog en promenad med henne, tror att ägaren vill det för att det var ju bara 4grader
idag :o!
HAHAHAHAHAHA garvar rätt grovt över att jag skrev 4 grader! och Belle jag vet att det ska va betyderligt mkt kallare för att man nt ska rida ;0


passade på att göra hennes sadel lite fin, hade ju ändå lite tid över!
Sen träffade jag isabelle & sofia och hade allmänt trevligt.



Och vet ni det flög en fågel in i ett fönster så den bara föll ner på marken :( och när jag lyfte upp den så rörde den sig inte...  vet att man inte ska röra fåglar för att dom typ kan dö av hjärtinfarkt, men var tvungen att bära ut den och lägga den utomhus!

Men sen flög den felfritt iväg :D

sen har det hänt en massa andra skit...


Kommentarer
Postat av: ;)

En liten påminnare bara om du tänker svara angående din kamera + utrustning! ;) Fina bilder !

2010-10-20 @ 18:43:49
Postat av: sofia

vacker bild... xD

2010-11-13 @ 08:39:10
Postat av: I S A B E L L E

hahah, lollo! Det är när det är ungefär 15 - 20 - men kan börja tänka på att ta det försiktigare x))

2011-04-05 @ 09:28:19
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0