Titta det kommer någon, ja det kommer någon!

Handen värker, dumma ponny.
Japp har insätt att jag kanske ska börja rida med sadel. Då sitter man kvar om hästen busar.

För mig i fredags blev det en ute ritt med en fin blandning av hästar. x) Islandshäst, ridtravare och gotlandsruss.
alla tre speciella. En med tölt, snabb trav och en eextremt envis!

Men när vi kom till en äng fick ponnyn riktigt med spring ibenen, drog iväg i galoppen och körde ner huvudet! slutade med en avramlig för min del, en stukning tror jag.
Dock känns det som handen är bruten.x) 

Sen vart ponnyn allmänt dum, stegrade när vägarna inte passade. Snyggt på bild men blir jobbigt och obehagligt i längden! sticka hem försökte fröken också göra trots att hon hade sällskap av en annan häst.


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!

Jag hörde att du fotade en del på blåbärshoppningen igår, och jag undrar om jag kanske har fastnat på nån av dina bilder? Jag hade nämligen skickat med mamma kameran, men glömt sätta i laddade batterier (fail). Det var jag som red Impuls, en stor svartbrun häst i 60cm-clearrounden :) Det vore jättekul om det finns några bilder man kan få se :D

//Tove :)

PS jag gillar din blogg!

2011-04-26 @ 10:53:32
URL: http://tovetovetove.webblogg.se/
Postat av: SAGA

frågan är: vem är Ponnyn? :)

2011-04-27 @ 07:57:42
URL: http://sydowss.blogg.se/
Postat av: Maria ♥

Sv:

Jaha :)

2011-04-27 @ 15:03:08
URL: http://marshmallowox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0