Tid perfektionisten. ;)

Var nära på att missa ridlektionen på Nacka ridklubb i tisdags, det är inte lätt att komma ihåg allt! Åkte ifrån stan runt 15:00 och skulle vara på plats i stallet tio i fem och ridgrejerna låg ute hos Ronija, men jag hann på pricken.

Red Zorba, har tänkt hela sommaren att ska börja rida störrehästar och lämna ponnystadiet. Men no way säger jag bara, det gick för bra för att nt fortsätta rida minisar. Sista tiden av passet gick hon i from i alla gångarter. Vilket jag tror att jag aldrig fått någon häst att göra, så vart lite glad.
Hon ska tyderligen ha blivigt busig på senaste. :-P
märkte inget, bara ett fjutt bocksprång. Eller litet för och vara henne kanske jag ska säga. :-P

Och Tack för alla fina kommentarer i gamla inlägg om mina bilder, alltid kul att få respons på det man gör! även om vissa gör det för att reklamera sina bloggar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0