The ridtrajvaren

Tisdags red jag travaren Prippen och han var sjukt härlig, kan säga att jag faktiskt är lite avensjuk på att Malin får rida honom! fast jag är glad att jag har Ronija. Första 5 minutrarna kändes det jätte konstig med det stora stegen och tanke på att jag rider ett smärt Russ i vanliga fall.

Red iaf till Anneberg och red ett dressyrpass på 20min han var riktigt mjuk och efter 10min gick han i stadig form i traven. :)

svårare vart det i gallopen. Sedan blev det en uteritt. ska hjälpa till med honom i morgon o Lör också.


Resten av dagarna
jag inte har skrivigt om har jag dressyrat, ridigt ut och hoppat. Malin var snäll och fotade med min kamra så dom första ridbilderna på mig och R kommer nog snart. Med andra ord när jag får tid. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. ok, ah det var ju synd!

Men det kommer upp en till sådan tävling under helgen då den var väldigt populär, håll utkik vettjaa! :D

2011-07-29 @ 23:44:09
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Fishis

Vilken fin och söt häst :)

Kram BLOGGFIRREN- massa fisk :)

2011-07-31 @ 16:14:16
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej! Jag är ny på din blogg, och undrar; Var står "Prippen" uppstallad?

När fick/köpte du "Prippen"?

Hur fick du dina föräldrar att gå med på att köpa häst?

Bor du i lägenhet, hus eller på en gård?

2012-03-19 @ 16:37:33
URL: http://majaissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0