Summerlov - E

Yeees jag har klarat hela lågstadiet - Högstadiet!
woop woop
I torsdags var det sista dagen som alla i min klass träffades tillsammans, kommer värkligen sakna 9an. haha jag är värkligen ensam om att tycka det, det är gymnasiet man har längtat efter, så det är sjukt att jag säger det.
Men dom två sista dagarna kom jag och tänkta på hur sjukt roligt och underhålladet det har varit. Kommer sakna vissa lärare. Och vissa i min klass, men kontakten kommer hållas. Men bara själva grejen att våran klockrena klass kommer ''splittras'' suger. :P  sååå poetsikt skrivet!

från 8an till halva 9an
spårade vid ganska mycket, mycket bråk mellan oss och lärarna. Men det har varit kul. Minns ett tillfälle när min kompis fick låss hela dörren när hon smälde igen den!
haha så fail men så kul. 

Juste, det kommer inte vara ridning i Velam på hela sommaren så får nöja mig med min lilla plutt. :)
vi två har mycket att jobba med. Nej nu ska jag bara njuta av sommaren och försöka att inte sova bort dagarna.


Kommentarer
Postat av: Fanny K

Sv. Kan inte mer än hålla med dig! :)

2011-06-21 @ 01:46:23
URL: http://shinyriders.blogg.se/
Postat av: felicia gränsmarker

Fin blogg du har! :)

2011-07-14 @ 20:23:13
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0