Stockholm Equestrian Games

Imorgon vid onkänd tid ska jag och tre till Ryttarstadion.
jumping dressage and eventing...trodde jag x)


det ända jag vet är att det börjar klockan nio och fortsätter till klockan sex. Oooch Fooock! Läste nu på hemsidan att det ska vara trängritter hela dagen... jag som ville se dressyren. Livet är orättvisst i bland, har alltid velat fota dressyr i det högre klasserna. Hästarna är förjäkligt snygga.

Men träng är också häftigt att fota kan jag tänka mig. :) 
Btw ska det regna imorgon, får alltid det vackraste vädret när jag ska fota tävligar. That sucks. . .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Många gillar mina videos, men varför? det förstår inte jag riktigt ;) Hihi, men fortsätter väl om många gillar det. Haha, själv ser man ut som ett miffo ;)



Fina bilder :D

2011-06-19 @ 12:10:02
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0