runt 2-3 timmar till min praktik wohow

Praktiken ska ju fixas nu, vi fick 1 och en halvdag på oss att hitta platser. Jo man tackar!
Tänkte först på Siggesta Ryttarsällskap och Östermalms Ridskola vid Ryttarstadion och det blev Östermalm. Men blev sen förfrågad om att byta till Södertörns Ryttarcenter. Funderade lite och tänkte att jag vet redan hur det är att jobba på en ridskola. Så valde Södertrön eftersom att det är en del av min utbildning och ska välja något som jag tycker är intressant.

Så tror det blir bra med ST det kommer inte bli så mycket stallgöra tyderligen som jag hade fått göra på en ridskola utan blir mera handhav av unghästar,föl och lite ridning. :)
Så taggar nu för det kmr bli nice, kommer gå upp klockan halv 4 senast för att hinna till klockan 07:25 som jag börjar jobba tsm med en kompis. :)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Det beror helt på vilken häst man har och vilken person man är, men allt mellan 70-115 :)

2011-09-14 @ 18:04:38
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0