Ronija Ponny

I torsdag åkte min vän med mig ut och fotade mig när jag red Ronija och det blev sjukt fina bilder, absolut nya favoriter! ponnyn var någon extremt pigg och väldigt tung i handen, speciellt i galoppen där kändes det som jag bar omkring på flera kilon. Tror jag lyckas få en hyffsad galopp där jag hade lite av hennes uppmerksamhet men för det mesta tog hon betet och stack men fick ju alltid stop på henne. Det är sällan hon är så pass pigg att hon tar betet på det viset men troligtvis berode det på vädret! eller bara ovanligt glad haha.

Det började snöa precis när jag skulle börja rida, passande bra. Blåste inget heller så det gjorde bilderna väldigt mycket för det gråa vädret att snön flög omkring, Ronijas ägare ville också se bilderna vilket och också ska få göra. :) R blev ju så fin i sin ljusblåa outfit.
Förövrigt är jag en av dom som vunnit 50% ur DM-kollektionen. :D är så sjukt glad, tur att min kompis sa det till mig annars hade jag nog aldrig sätt det. x)

Någon som vill se bilder från i trosdags? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja!

2012-01-08 @ 23:59:08
Postat av: Martina ( SHUNI )

Var jättegärna med och diskutera på min blogg kring olika nosgrimmor! Vilken gillar du och varför? Är det någon du aldrig skulle kunna tänka dig att använda? Lämna ditt svar på min blogg! :)

2012-01-09 @ 12:39:17
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tusen tack för tippset har med testat snurra runt henne men ska böja halsen mer på henne. hon har inte heller ont det är bara dumheter :/ så jäkla tråkigt men det kanske växer bort...

men jätte glad för ditt tipps tack! Å vilken fin blogg du har!!!

2012-01-14 @ 23:29:33
URL: http://jkstyle.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin bild! Vill gärna se fler.



Vad roligt att just du vann!

2012-01-23 @ 18:13:53
URL: http://idaaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0